Focus
- Place of living: ,
- Blog :
- Website: http://www.focus2.be
Statistics
- Profile views : 13251
- Documents: 109
- Document views : 116160
- Member since: 02-Jul-2024
About
Focus's documents
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van AA Gent. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de AA Gent magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van KV Kortrijk. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de KV Kortrijk magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van KV Mechelen. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de KV Mechelen magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van STVV. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de STVV magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterende uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterebde uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Cuisine Xclusive is een nagelnieuw concept en verschijnt jaarlijks. Met deze mooie uitgave brengen we het verfijnde gastronomische landschap in Limburg in kaart. Professionele fotografie en smaakvolle beschrijvingen van elke culinaire hotspot gecombineerd met toprecepten van topchefs laten geen enkele lekkerbek onberoerd!
Cuisine Xclusive is een nagelnieuw concept en verschijnt jaarlijks. Met deze mooie uitgave brengen we het verfijnde gastronomische landschap in Oost-Vlaanderen in kaart. Professionele fotografie en smaakvolle beschrijvingen van elke culinaire hotspot gecombineerd met toprecepten van topchefs laten geen enkele lekkerbek onberoerd!
Cuisine Xclusive is een nagelnieuw concept en verschijnt jaarlijks. Met deze mooie uitgave brengen we het verfijnde gastronomische landschap in West-Vlaanderen in kaart. Professionele fotografie en smaakvolle beschrijvingen van elke culinaire hotspot gecombineerd met toprecepten van topchefs laten geen enkele lekkerbek onberoerd!
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterende uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Naast het beursnummer van Innovatief in januari verschijnen er nog drie extra edities onder de noemer Innovatief Plus. Telkens weer levert dit een actueel magazine op waarin artikels, interviews, reportages en sfeerbeelden volop aan bod komen.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van KRC Genk. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de KRC Genk magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van SV Zulte Waregem. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de SV Zulte Waregem magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Horecagids Brugge
Naast het beursnummer van Innovatief in januari verschijnen er nog drie extra edities onder de noemer Innovatief Plus. Telkens weer levert dit een actueel magazine op waarin artikels, interviews, reportages en sfeerbeelden volop aan bod komen.
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
Super magazine 04 2011 Frans
Super Magazine juni 2011
Bouw-Focus Magazine
Cuisine Xclusive is een nagelnieuw concept en verschijnt jaarlijks. Met deze mooie uitgave brengen we het verfijnde gastronomische landschap in Vlaams-Brabant in kaart. Professionele fotografie en smaakvolle beschrijvingen van elke culinaire hotspot gecombineerd met toprecepten van topchefs laten geen enkele lekkerbek onberoerd!
Cuisine Xclusive is een nagelnieuw concept en verschijnt jaarlijks. Met deze mooie uitgave brengen we het verfijnde gastronomische landschap in Antwerpen in kaart. Professionele fotografie en smaakvolle beschrijvingen van elke culinaire hotspot gecombineerd met toprecepten van topchefs laten geen enkele lekkerbek onberoerd!
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterende uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterende uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Met Kunstlaan 16, het ledenmagazine van VKW-Limburg, krijgt de Limburgse ondernemer om de drie maanden een aantrekkelijk magazine in de bus. Kunstlaan 16 bundelt nieuws uit de zakenwereld, maar brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews en advertenties.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van KV Mechelen. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de KV Mechelen magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van KV Kortrijk. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de KV Kortrijk magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Op de Werf is een initiatief van BOUWUNIE West-Vlaanderen. Dit magazine, dat driemaandelijks verschijnt, richt zich specifiek op de bouwsector en zoomt in op een aantal bijzondere bouw- en architectuurprojecten in de regio. Ook houdt dit magazine de lezer op de hoogte van de initiatieven en standpunten van BOUWUNIE.
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van STVV. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de STVV magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Cuisine Xclusive is een nagelnieuw concept en verschijnt jaarlijks. Met deze mooie uitgave brengen we het verfijnde gastronomische landschap in Limburg in kaart. Professionele fotografie en smaakvolle beschrijvingen van elke culinaire hotspot gecombineerd met toprecepten van topchefs laten geen enkele lekkerbek onberoerd!
isine Xclusive is een nagelnieuw concept en verschijnt jaarlijks. Met deze mooie uitgave brengen we het verfijnde gastronomische landschap in West- Vlaanderen in kaart. Professionele fotografie en smaakvolle beschrijvingen van elke culinaire hotspot gecombineerd met toprecepten van topchefs laten geen enkele lekkerbek onberoerd!
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van AA Gent. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de AA Gent magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
Oud Heverle Leuven
B&B Xclusive Vlaanderen
Lions magazine
Innovatief Plus
Super september 2011
Super magazine oktober 2011
Unizo 'bestuursleden en besturen' bijlage 2011
Unizo Jaarverslag 2010 Mei 2011
Als u als onderneming, gespecialiseerd in het aanbieden van wellness- & relaxfaciliteiten, ook alleen maar tevreden bent met het allerbeste dat de markt te bieden heeft, dan verdient u een vermelding in Wellness Xclusive. Deze stijlvolle gids bundelt een zorgvuldige selectie wellnessadressen en wordt bedeeld via de deelnemende ondernemingen en zelfstandige kranten-, boek- en detailhandel in Vlaanderen. Kwalitatieve copywriting, harmonieus versmolten met professionele fotografi e, dat kan niet anders dan een smaakvolle en exclusieve advertentie opleveren, gericht aan het juiste doelpubliek!
Maak kennis met Wellness Xclusive.
Met het lanceren van de nieuwe themamagazines en de adviesgids van Bouw-Focus willen wij u zo goed mogelijk adviseren over alles wat met bouwen, verbouwen en inrichten te maken heeft. De themamagazines geven u een gedetailleerder kijk op diverse hot topics. Dankzij de themamagazines en de adviesgids krijgt u een totaalbeeld over alle fases van het bouwproces: van A tot Z. In januari 2011 lanceerden we ook de nieuwe Bouw-Focus website. Via de website www.bouw-focus.be houden we u onmiddelijk op de hoogte van de nieuwste trends in de bouwsector.
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
De Vrije Beroepen Krant is het ledenmagazine van de Limburgse afdeling van de Federatie voor Vrije en Intellectuele Beroepen (FVIB). Het omvat artikels, (publi)reportages en berichten over de meeste uiteenlopende thema’s. Denk maar aan fiscaliteit, statuten, informatica, administratie, dienstrichtlijnen, beroepsaansprakelijkheid. Dit zorgt ervoor dat de Vrije Beroepen Krant een ideaal communicatieplatform is voor bedrijven die focussen op producten of diensten voor vrije beroepen.
Super Magazine. Het referentievakblad voor de volledige Belgische voedingsdistributie. Super magazine richt zich zes keer per jaar tot alle beslissers in de Food Retail (aankopers van centrales, managers en eigenaars van de groothandel en kleinhandel en speciaalzaken) en informeert hen aan de hand van boeiende reportages en actuele weetjes.
Met Kunstlaan 16, het ledenmagazine van VKW-Limburg, krijgt de Limburgse ondernemer om de drie maanden een aantrekkelijk magazine in de bus. Kunstlaan 16 bundelt nieuws uit de zakenwereld, maar brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews en advertenties.
‘t VBM is een onafhankelijk magazine voor de vrije beroeper en richt zich tot alle vrije beroepen, en dit zowel regionaal (Limburg) als over heel Vlaanderen.Dit magazine brengt een boeiende waaier aan lifestyle-onderwerpen op maat van de vrije beroeper, terwijl er ook ruimte is voor vakgerelateerde informatie. Interviews over het leven als vrije beroeper, thema-artikels met praktische informatie en advies en reportages die inspelen op de leefwereld van de vrije beroeper: ‘t VBM informeert én amuseert haar doelgroep.
Motozine ... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Motozine ... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Op de Werf is een initiatief van BOUWUNIE West-Vlaanderen. Dit magazine, dat driemaandelijks verschijnt, richt zich specifiek op de bouwsector en zoomt in op een aantal bijzondere bouw- en architectuurprojecten in de regio. Ook houdt dit magazine de lezer op de hoogte van de initiatieven en standpunten van BOUWUNIE.
Thuis Verplegen magazine voor de thuisverpleegkundigen is het vakblad van de Vlaamse Federatie van Diensten voor Thuisverpleging, de grootste overkoepelende organisatie in de sector van de thuiszorg in België.‘Thuis Verplegen’ houdt de vinger aan de pols van recente ontwikkelingen in de thuiszorgsector. Voor thuisverpleegkundigen is het een handig en betrouwbaar instrument en een rijke bron van wetenschappelijke en actuele informatie.De lezers vinden er specifieke thema’s in uitgewerkt, informatie over nieuwe producten en materialen, niet alleen interessant voor de verpleegkundige maar ook voor de
patiënt die vaak om advies vraagt en de
thuisverpleegkundige als een autoriteit ter
zake beschouwt.”.
Motozine Antwerp Moto Store... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Motozine BM Center... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Motozine Mabbe Motoren... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Motozine Meeusen Motoren... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Motozine Motorhuis Hasselt... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Motozine Winge Motoren... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Het magazine voor de bouwer en verbouwer. Duidingsmagazine naar aanloop van de jaarlijks terugkerende beurs Bouwinnovatie. Potentiële bezoekers van de beurs vinden in de editie van Innovatief niet alleen een uitgebreid overzicht van alle exposanten en een belangrijk aandeel advertenties, ze krijgen samen met Het Belang van Limburg ook een volwaardig tijdschrift in de bus. "Ook adverteren op www.bouwinnovatie.be – exclusief voor de exposanten – is mogelijk."
Innovatief Beurs Cataloog 2012
In dit informatieve bewaarboek staat het volledige (ver)bouw- en inrichtingsproces beschreven, verdeeld over 12 informatieve hoofdstukken. Van de voorbereidingen en ruwbouwwerken, over het technische gedeelte, tot en met de binnenafwerking, keukens, badkamers en de tuininrichting. Bovendien wijst de adviesgids Bouw-Focus de lezer de weg naar een geschikte vakman. Deze gids is het ideale hulpmiddel om ieders woondromen te realiseren ...
Het referentievakblad voor de volledige Belgische voedingsdistributie. Super magazine richt zich zes keer per jaar tot alle beslissers in de Food Retail (aankopers van centrales, managers en eigenaars van de groothandel en kleinhandel en speciaalzaken) en informeert hen aan de hand van boeiende reportages en actuele weetjes.
Motozine Antwerp Moto Store... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Motozine Antwerp Moto Store... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterende uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Met Kunstlaan 16, het ledenmagazine van VKW-Limburg, krijgt de Limburgse ondernemer om de drie maanden een aantrekkelijk magazine in de bus. Kunstlaan 16 bundelt nieuws uit de zakenwereld, maar brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews en advertenties.
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
Thuis Verplegen magazine voor de huisverpleegkundigen is het vakblad van de Vlaamse Federatie van Diensten voor Thuisverpleging, de grootste overkoepelende organisatie in de sector van de thuiszorg in België.‘Thuis Verplegen’ houdt de vinger aan de pols van recente ontwikkelingen in de thuiszorgsector. Voor thuisverpleegkundigen is het een handig en betrouwbaar instrument en een rijke bron van wetenschappelijke en actuele informatie.De lezers vinden er specifieke thema’s in uitgewerkt, informatie over nieuwe producten en materialen, niet alleen interessant voor de verpleegkundige maar ook voor de patiënt die vaak om advies vraagt en de thuisverpleegkundige als een autoriteit ter zake beschouwt.”.
BMW-Motorradmagazine Antwerp Moto Store... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
BMW-Motorradmagazine BM CENTER... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
BMW-Motorradmagazine Delbecq Motos... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
BMW-Motorradmagazine Peter Dhaese... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
BMW-Motorradmagazine Herpigny Motors... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
BMW-Motorradmagazine Motorsport Mabbe... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
BMW-Motorradmagazine Meeusen Motoren... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
BMW-Motorradmagazine Peter Motor Works... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
BMW-Motorradmagazine Winge Motors... een leuk en informatief magazine waar onze klanten en andere motorliefhebbers reikhalzend naar zullen uitkijken. In een handig formaat brengen we de nieuwigheden onder de loep, maar ook technische tips, info over motortrips, logies en andere leuke weetjes krijgen de aandacht die ze verdienen. Het magazine verschijnt 2 maal per jaar, via de post bezorgd.
Het referentievakblad voor de volledige Belgische voedingsdistributie. Super magazine richt zich zes keer per jaar tot alle beslissers in de Food Retail (aankopers van centrales, managers en eigenaars van de groothandel en kleinhandel en speciaalzaken) en informeert hen aan de hand van boeiende reportages en actuele weetjes.
Op de Werf is een initiatief van BOUWUNIE West-Vlaanderen. Dit magazine, dat driemaandelijks verschijnt, richt zich specifiek op de bouwsector en zoomt in op een aantal bijzondere bouw- en architectuurprojecten in de regio. Ook houdt dit magazine de lezer op de hoogte van de initiatieven en standpunten van BOUWUNIE.
Thuis Verplegen is het vakblad van de Vlaamse Federatie van Diensten voor Thuisverpleging, de grootste overkoepelende organisatie in de sector van de thuiszorg in België. ‘Thuis Verplegen’ houdt de vinger aan de pols van recente ontwikkelingen in de thuiszorgsector. Voor thuisverpleegkundigen is het een handig en betrouwbaar instrument en een rijke bron van wetenschappelijke en actuele informatie. De lezers vinden er specifi eke thema’s in uitgewerkt, informatie over nieuwe producten en materialen, niet alleen interessant voor de verpleegkundige maar ook voor de patiënt die vaak om advies vraagt en de thuisverpleegkundige als een autoriteit ter zake beschouwt.”
Voor elke levensgenieter. De felbegeerde horecagidsen in pocketformaat verschijnen jaarlijks en worden verdeeld via de plaatselijke diensten Toerisme en via de adverterende uitbaters. Deze handige boekjes in pocketformaat wijzen alle levensgenieters en lekkerbekken de weg naar de gezelligste eet- en drinkgelegenheden.
Deze magazines zijn bestemd voor de fans van AA Gent. Spraakmakende interviews, ludieke reportages, spannende wedstrijdverslagen, unieke sfeerbeelden, de laatste nieuwtjes en een belangrijk aandeel advertenties. Met de AA Gent magazines blijven alle fans perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen hun favoriete club.
‘t VBM is een onafhankelijk magazine voor de vrije beroeper en richt zich tot alle vrije beroepen, en dit zowel regionaal (Limburg) als over heel Vlaanderen.Dit magazine brengt een boeiende waaier aan lifestyle-onderwerpen op maat van de vrije beroeper, terwijl er ook ruimte is voor vakgerelateerde informatie. Interviews over het leven als vrije beroeper, thema-artikels met praktische informatie en advies en reportages die inspelen op de leefwereld van de vrije beroeper: ‘t VBM informeert én amuseert haar doelgroep.
Met UNIZO-Limburg Magazine krijgt de Limburgse ondernemer elke twee maanden een actueel tijdschrift in de bus. Het magazine bundelt niet alleen nieuws uit de sector, het brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews, getuigenissen, advertenties en reportages. Elke editie is bovendien rond een centraal thema opgebouwd.
Naast het beursnummer van Innovatief in januari verschijnen er nog drie extra edities onder de noemer Innovatief Plus. Telkens weer levert dit een actueel magazine op waarin artikels, interviews, reportages en sfeerbeelden volop aan bod komen.
Thuis Verplegen is het vakblad van de Vlaamse Federatie van Diensten voor Thuisverpleging, de grootste overkoepelende organisatie in de sector van de thuiszorg in België. ‘Thuis Verplegen’ houdt de vinger aan de pols van recente ontwikkelingen in de thuiszorgsector. Voor thuisverpleegkundigen is het een handig en betrouwbaar instrument en een rijke bron van wetenschappelijke en actuele informatie. De lezers vinden er specifi eke thema’s in uitgewerkt, informatie over nieuwe producten en materialen, niet alleen interessant voor de verpleegkundige maar ook voor de patiënt die vaak om advies vraagt en de thuisverpleegkundige als een autoriteit ter zake beschouwt.”
Met Kunstlaan 16, het ledenmagazine van VKW-Limburg, krijgt de Limburgse ondernemer om de drie maanden een aantrekkelijk magazine in de bus. Kunstlaan 16 bundelt nieuws uit de zakenwereld, maar brengt ook informatie op maat in de vorm van interviews en advertenties.
Op de Werf is een initiatief van BOUWUNIE West-Vlaanderen. Dit magazine, dat driemaandelijks verschijnt, richt zich specifiek op de bouwsector en zoomt in op een aantal bijzondere bouw- en architectuurprojecten in de regio. Ook houdt dit magazine de lezer op de hoogte van de initiatieven en standpunten van BOUWUNIE.
OHL Sponsorbrochure 2012
Thuis Verplegen_WGK_06_2012
Thuis Verplegen is het vakblad van de Vlaamse Federatie van Diensten voor Thuisverpleging, de grootste overkoepelende organisatie in de sector van de thuiszorg in België. ‘Thuis Verplegen’ houdt de vinger aan de pols van recente ontwikkelingen in de thuiszorgsector. Voor thuisverpleegkundigen is het een handig en betrouwbaar instrument en een rijke bron van wetenschappelijke en actuele informatie. De lezers vinden er specifi eke thema’s in uitgewerkt, informatie over nieuwe producten en materialen, niet alleen interessant voor de verpleegkundige maar ook voor de patiënt die vaak om advies vraagt en de thuisverpleegkundige als een autoriteit ter zake beschouwt.”